Inspiration och kaffe

Eller snarare, brist på båda.

Jag har bestämt att jag och barnen ska ha en städdag idag...
Jag har börjat lite smått...
Med att bl.a avkalka kaffekokaren...
Vilket var ett stort misstag..
Nu läcker den som ett såll.
Kanske 10% kommer i kannan, resten på diskbänken.

Precis vad min ekonomi tillåter..
Att köpa en ny kaffekokare.. NOT!!

Grejen är att jag har inte lägenhetsmöbler,
utan möbler som är anpassade för hus.
Alltså blir det väldigt mycket oplacerabara möbler
i denna lägenheten = Sanslöst svårstädat.

Så minsta lilla som går åt pipsvängen, så ger man liksom upp.

Jag vill inte bo här.
image396

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tråkigt att det blev så. Men det kanske bara var ett tillfälligt läckage.
Ha en fin kväll!

2008-03-21 @ 21:01:48
URL: http://rospinglan.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0