Men alltså...

Som om denna dagen inte var perfekt innan
(hördes det att där låg 3 ton ironi bakom?)
så tänkte jag att bara för att allt annat suger.
så ska jag minsann sola idag,

Och vad händer??
JO! De har TAGIT BORT kärringgrillarna image300
Om jag vill sola, är jag alltså hänvisad till myntautomater.
*totalvägrar* image360
Jag vill ha personlig service.

När jag kom ut till bilen igen, vägrade skiten starta.
Batteriet fungerade och tändningen fungerade,
men bilfan vägrade gå igång.

Där KUNDE det ha blivit rätt bra ändå,
för jag ringde B och han sulle komma och se
om det fanns något han kunde göra.
Även om han inte är helt hemma på Volvo.
MEN... Precis när vi hade lagt på luren,
så STARTAR biljäveln,
(ja, jag vet att jag svär)
så det var ju bara att ringa honom och tala om det.

Och nu SNÖAR DET!!! Det snöar blask.

Så nu ska jag ta en mugg kaffe
och min reserv-pappersälskare,
Hälge, och lägga mig i ett hett bad.
Originalet är Herman Hedning,
men det nya numret har inte kommit ut än.

image361


 
Jag saknar B som F*N!



 

*PLASK*
image362

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Bilen ville bara jävlas lite förstår du väl? :P ;)

2008-03-03 @ 17:02:44
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: svintoflickan

men oj vad mycke inlägg du skrivit...hi,hi roligt.
jag bara vilar i dag o vilar o vilar o vilar.

hmm,ja
du en 6 åring kan ju vara hemskt trotsig..men trodde man var mer reserverad mot dem som inte är ens föräldrar...så de är ju postivit att han allaflal känner sig hemma...

nej jag ska inte skriva mer nu för jag har inget vettigt att säga idag alallafall..
bara trött..

skratt.

kramis

2008-03-03 @ 17:37:08
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Solin

Jag tycker att hon fortfarande är den vackraste kvinnan =)

2008-03-03 @ 18:53:05
URL: http://solins.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0