Midvinterstånd.. Midsommarstånd???

Mmm.. Vet att jag är dålig på att uppdatera här..
Det händer helt enkelt inget i mitt liv, som går att skriva om...
Äh.. Who am I kidding?? Det händer inget ALLS...

Jag och B spånade vidare på ordet "stånd" igår när vi hade gått och lagt oss..
Först blev det "avstånd", sen blev det "ståndaktig",
Vi missade "uppståndelse"..
Vi fick med "tillstånd" och "anstånd"...

Sen BLEV det stånd och sen sa vi inte så mycket mer *flin*

Gick upp innan 9 idag...
Det är egentligen emot mina principer att gå upp så tidigt,
om man inte måste, men att ligga vaken, bara för att man ska ligga..
Njäe.. Boring.

Skulle tagit en film av Bs Mercedes idag..
Han ska sälja den...
En grön 280 SE -72

Har kört den ett par ggr, och kan bara säga en sak om den
(förutom att jag gillar den)
Den känns TYSK!! Den känns som en stridsvagn.
Fan, bilen har ju t.o.m sikte framme på huven.

Jag brukar föreställa mig att jag leker
"Träffa socialsekreteraren" när jag åker med den.

Läste i en blogg om en tjej som saknade en låt på Youtube,
som hon ville höra på...
B har den låten på CD..
Om man skulle göra två flugor på smällen,
och filma Mercan, lägga till den låten och smälla upp på "Tuben".

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

godmorgon!

2008-03-02 @ 11:17:11
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: joel

HAHAHA! *ASG*

Underbart, helt underbart...

2008-03-02 @ 11:18:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag tror att DU är översexuell t0tta :) *hintar till inledningen av ditt inlägg*

2008-03-02 @ 11:28:45
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0