Mohahahahahaha

Träffade precis exet här på jobbet.
Vet inte om han har kopplat att jag är tillbaka, eller inte.

I vilket fall så hälsade jag som jag brukar.
Med ett glatt "hej" och vinkade...
Han såg NÅGOT besvärad ut..
Fast visst sa han hej..

Jaja, det är onekligen en udda situation...
Både för honom och mig.
Ingen av oss har varit med om att ett förhållande
bara har runnit ut i sanden, tidigare.

Att bara sluta prata en dag...
Jag ringde honom, vi pratade en stund.
Han frågade om vi kunde höras lite senare, eftersom han körde bil.
Sen hörde vi inte av varandra igen, helt enklelt.

Samlar fortfarande mod till att hämta mina saker där.
Känns inte riktigt bekvämt, på nåt vis.

Kommentarer
Postat av: Karina

Vilket ovanligt slut för ett förhållande? Hur länge var ni ihop? Känns det inte lite jobbigt nästan att se varandra på jobbet?

Oj, så all this time så vara det osten! Hah, stackare,
surt att behöva avstå från allt och så vet man inte varför...! Men bara ost, du känner inte av andra mejeriprodukter också?

Tack förresten, det var ett välbehövligt break som jag och min man hade på landet. But now I'm back in business :) Hehe.

2008-03-17 @ 11:58:27
URL: http://fager.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0