OOOwiiiii

Ett annat hatobjekt...
Jag somnade i badet...
Det är en av de värsta sakerna jag vet...

Man är på väg in i djup sömn, men vaknar med ett ryck,
för det lilla som finns kvar av ens medvetande,
VET att det är en rysligt dum idé...

Sen somnar man in igen, för man är så groggy,
så man klarar liksom inte vakna..
Så håller man på så några ggr,
tills man inser att
"går jag inte upp nu, så KOMMER jag slockna.. ORDENTLIGT"
Så då tvingar man sig upp och är HELT körd i huvudet.

Har en f.d kompis som inte vaknar..
Han sjunker ner under vattnet och varför han lever idag,
vet jag inte.. I dubbel bemärkelse..
(Uhu, nu var jag elak.. får skylla på att
badsömnen har orsakat tillfällig sinnesförvirring) image369

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0