Phew!!

*andas ut*
B ringde nu...
Varken trollen, eller Ally hade ätit upp honom...
*hintar till kommentaren efter förra inlägget*

Och han hade fått skjuts till jobbet....

Föreställ dig vad det hade inneburit
om jag hade gått här hemma och stressat upp mig,
med det ena senariot, hemskare än det andra...
(att ringa till honom fanns inte ens på kartan
för i mitt huvud var han medvetslös och kunde inte svara ändå)
*skratt*

Och jag hade fått för mig att köra ut till honom och kolla..
Och BILEN HADE STÅTT KVAR... Men ingen hade öppnat...
Jag hade dött i hjärtattack, eller nåt image365

Hahaha, och när jag började oroa mig tidigare,
så ville jag inte ringa, för jag var rädd att störa honom i jobbet,
om det nu var så att det INTE hade hänt något.

1 för snäll t0tta, som alltid är rädd att störa
+ överanalyserande t0tta
+ en STOR portion överaktiv fantasi
= total disorder.

Jösses... Fast lite kul såhär i efterhand *S*

Japp, jag är lite störd, jag vet..
Lite störd och mycket fjortis..
Får bara hoppas han tar det på rätt sätt,
och förstår att det är som jag bryr mig.
Tycker bara så j-a mycket om honom...

image366

Kommentarer
Postat av: Ally

naww... hahah nee.. jag ville äta på DAJJE jueeh.. haha... aa fy vad ni i skåne hare blött =p och du.. jag e överlycklig att T0tta har hittat nån som gör henne lycklig och lovesick

2008-03-03 @ 23:49:47
URL: http://alyssas.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0