Se, vilken tur

Tänk nu om jag hade kört tillbaka till jobbet,
och fått sitta där och vara ledsen.
Det hade sugit ÄNNU mer än det gör nu.
Och det suger rätt bra nu, faktiskt.

Även om vissa detaljer, de har utelämnat från sin hemsida
stör mig en aning.

Dels prylen med att man måste fixa 2 partyn själv, INNAN man blir anställd.
Dels att man arbetar HELT för provision och att bensinersättning inte alltid utgår.
Och dels att de räknar med MAX 8 arbetstillfällen i månaden..
Jo, men grattis.. det kan innebära en månadslön på 1600 om jag har otur.
Innan skatt.

Finns en liten tröst...
Jag hade INTE tagit fel på tvättid, denna gången.

Kommentarer
Postat av: karin

att ta fel på tvättiden är ingen höjdare. ha en fin dag!

2008-03-17 @ 15:40:59
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se
Postat av: Nilla

Hmm vad är det för jobb?? Låter som ett osäkert slavarbetet...ja ang.rökning jag var rökfri i två år och började att röka igen korkat jag vet men så blev det och nu tänkte jag att det är dags att sluta igen ..Ha det bra

2008-03-17 @ 15:42:18
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Vilka tidningar är dina favoriter? Prenumererar du på någon redan kanske?
Jag vill få reda på vilka tidningar bloggare läser, så du får gärna vara snäll och svara på min sida.

2008-03-17 @ 15:42:32
URL: http://www.designadinblogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0