Skärtorsdag

Jo, jag vet att jag inte har uppdaterat idag.
Har inte hunnit.

Vaknade,
lagade kaffe,
diskade,
körde hem och gömde påskägg,
körde och hämtade barnen,
körde hem till B igen,
åt lite, körde upp till 2-3 mil norr om Kalmar,
lämnade B så han kunde köpa sin nya bil,
stannade och åt på nedvägen,
halv snöstorm när vi kom hem,
gick på toa,
satte mig här...

Jag har alltså kört ca 66 mil idag..
Och precis kommit innanför dörren.
Då är det faktiskt tillåtet att inte ha bloggat.

Och nu ska jag svara på kommentarer.

Kommentarer
Postat av: u.

va gulligt att du känner att du måste försvara din bloggfrånvaro :)

(svar) jotack. satt igår till klockan hur-sent-som-helst och försökte få ordning på min blogg-tillvaro. kan ana att vår irritationsnivå var på samma ställe? morr. försökte lägga ett svarsinlägg till dig men inte ens det gick. världskass.

2008-03-21 @ 20:11:27
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Estelle

mkt körande hit och dit!

2008-03-24 @ 20:05:17
URL: http://estelles.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0