Sugblogg

Blogg.se se lyckas igen...
Skulle skriva ett inlägg och svara på kommentarer
när jag hade kommit hem igår.
Kunde jag ju glömma.
Kunde inte göra ett skit.

Och nu vill man ju inte byta bloggsajt heller,
för man har lagt ner för mycket tid på denna.
Men det är de väl jävligt väl medvetna om.

Hade jag varit innehavarna, hade jag gått omkring
konstant röd i huvudet och haft en stående ursäkt,
där man loggar in..
Samt en varning på första sidan..

"Välkommen till Blogg.se.
Här kan du, eller ditt företag skapa en egen blogg,
bli sedda, hörda och lästa...
ca 12 timmar/dygn..
Resten av tiden,
ligger skiten nere
 och kommer inte göra NÅGOT

annat än driva dig till vansinne."

Kommentarer
Postat av: Hanna

Word..!

Vet inte om du fick ens en enda eller tre tusen kommentarer av mig just men blogg.se vägrade godta min kod.

btw.. haha jag läste faktiskt på blondinbellas blogg att hon brukade ringa dem och tjata när bloggen gick ned! hon förlorar ju faktiskt pengar! hahahahahahaha stackars dem. tänk att ha blondinbella som ringer och tjatar.. hahahahahaha

2008-03-23 @ 13:03:42
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: joel

oj.. förståndigaste jag läst på hela veckan.. det går inflation i att sega sig här på bloggen nu.. va fan liksom...

jävla skitplace...

piss!
hörde att du försökte lura i hanna att jag var bi också... hmm, anar jag ett försök till erbjudande om trekant med dig och b?

2008-03-23 @ 13:29:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hahaha.. ääh, jag har hört att b är en "watcher" så det löser ju problemet...

annars blir det väl halvdassigt cybersexfyrkant.. riktigt jävla mongo hade det nog blivit då ;)

och jag ser att kommentarerna är godkända nu i alla fall ;)

2008-03-23 @ 13:34:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0