Tre tomtar, en ordbok och spånplattor.

Jag blev trött på att där alltid är fuktigt i barnens rum,
p.g.a akvariumet som står där.
Så jag rensade det i hallen.

Det visade sig att mina misstankar stämde..
Där fanns bara en enda kräfta kvar.
Så den fick flytta till ett litet kar,
Och den stora malen, fick flytta till mitt sovrum.
Så nu står den ensamma kräftan i ett litet kar,
i barnens rum och de kräftorna som bodde i det stora,
i barnens rum, har fått flytta ut i hallen.

Vilket innebär att jag kan plocka ner det stora karet,
som stod i barnens rum, helt.

Och därmed spara ström.

Vilket ju inte är fel,
nu när jag måste köpa en ny kaffekokare.

Imorgon ska vi till Köpenhamn och hälsa på Bs bror.
Två av hans andra bröder och hans mamma är nere,
och hälsar på, så vi ska dit och träffa alla...
Och vi ska dit, alla 8.

Det blev inte Chevan...
Vi var ju uppe i Kalmar igår och köpte en annan 9-sitsig
(eller 8? Kommer inte håg)
fransk historia... Inte Citroën i.a.f..
Peugeot eller Renault.
Tror det är Peugeot...

Det blev inte så städat, som det skulle idag...
Vi fick köpt en blomma som dottern skulle plantera och ris i.a.f..
Även om det inte hann pyntas idag.
Får bli på söndag.

Mycket bloggande,
kommer det alltså inte hinnas med imorgon heller.

Och B körde hem med planteringsjorden igen,
som han köpt till dottern och tog med sig hit,
men glömde i bilen. Jösses.

Han är alltså virrig och har dessutom ont i höfterna..
Jag tror han är lite gravid faktiskt.


(Nej, alldeles riktigt..
rubriken har inte med något att göra ALLS, den är helt random)



Kommentarer
Postat av: joel

hmmm, sant.. bloggen är totalmongo nu... fast jag har väl tur, skriver ju när inte så många är vakna...

och va fan, inte några inlägg imorgon heller står det.. upptagen t0tta - dålig dag...

och du.. nu börjar du snuska loss totalt här.. du har blivit en riktigt pervers lite kvinna sedan b kom in i bilden.. har hon (den perversa alltså) alltid funnits där eller?
men bra för B ;)

och apropå kaffekokaren i inlägget under, vi rengjorde kaffekokaren på jobbet, det låg en mus i den.. en död kaffesipprande urholkad mus... mums, mycket mums...

2008-03-22 @ 00:44:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0