Who Knew?

Idag hände något som var ungefär lika sannolikt
som att jag skulle sluta röka..
Alltså noll, zip och nada....
Jag sydde en sak, frivilligt med symaskin och jag tyckte det var kul.
Absolut inget avancerat.

Jag köpte en morgonrock för nån vecka sen.
Det fanns bara den kvar och den saknade snöre.
Så nu tog jag stuvbitar i olika färger,
mätte, klippte, nålade och sydde....
Och jag tror det tog 2 timmar att vända eländet från avigan *Skratt*

Men när man tänker på saken.
Jag har inte suttit vid en symaskin, sen jag var 12 år...
BORDE jag vara förvånad över att jag inte har riktigt samma
intressen, prioriteringar och nöjen som då?
Tror inte det va *S*

Och egentligen borde jag inte vara förvånad över att det var kul heller...
Jag både tycker det är skitkul och är duktig på att brodera.
Tycker dock att det tar ALLDELES för mycket tid,
så jag har inte broderat sen min son var liten...
Alltså för ca 11 år sen.
Dessutom är det SVINDYRT med mönster och shit.

Började brodera på ett babytäcke till honom när han var baby..
Det KANSKE blir färdigt till barnbarnen *S*

Fast som saker har utvecklats,
är nog risken större att jag skriver en sagobok till dem *S*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Att dy är ju typ apsvårt:P Jag gav upp efter att jag sytt dom där tummvantarna
helt ut och in och md tummarnapå fel sida.

2008-03-14 @ 22:50:30
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Tack :)

2008-03-14 @ 22:51:16
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0