Zomzomzom

Åh.. image305
Min B ringde för en stund sen..
Han jobbar natt, stackaren.... image303
Vi som vaknade 8 imorse och kunde inte somna om.
Han kommer ju vara en zombie imorgon...
Och jag är inte där för att ge honom en "god natt-kram"
när han ska somna, för då är jag i Onkel Toms stuga.

För er som undrar vad jag menar med det,
är är det ett ställe jag måste gå och jobba på för ca 40 kr i timmen.
Alltså ett slavdriveri...

Och nej, jag menar inte de goa killarna som har "hand om" mig..
Jag menar de som bestämmer att jag ska vara där mot ingen lön.

Hmm.. Du Joel ... Du läser ju inte alla mina inlägg ändå...

Jag ska strax sova. Jag är trött och har huvudvärk.
Allt snurrade till sig idag, så vi hann inte äta nån middag.
Och inte har jag nån middag tills imorgon.

De har en matsal där, men de har inte glutenfri mat.
Jag borde ha arbetstidsavdrag, eftersom alla andra
kan sätta sig vid bordet och äta lagad mat,
medan jag måste laga min själv.

Huh.. Två dygn utan B...
Överlever jag abstinensen tro?

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Finns säkert nått tuggummi eller plåster även mot den abstinensen ;)

Svar: Kul att vara saknad här på bloggen, trots att jag bara skriver trams!

2008-03-03 @ 00:27:49
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: joel

jag erkänner att jag inte gjorde det förr och att jag även missar något nu då och då. Men allvarligt talat, tonen har blivit roligare, texten lättare att läsa, innehållet roligare och nu är jag din läsare, inte du som är min :)

och ja, jag ska ge hanna en kyss och förhoppningsvis mer än så ;)

2008-03-03 @ 02:55:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0