Back On Track

Fick schemat för imorgon..
Tack och lov är jag uppbokad.
Kändes inte alls bra att vara hemma en hel dag på det viset.

Att vara hemma i helgen, var en helt annan sak.
Då SKULLE jag vara ledig och då kunde jag koppla av.
Att vara ledig en hel dag när man inte ska,
känns bara stressande och fel.

Såg förresten att jag ska dema hos ett par,
som jag har bott granne med i typ 7 år...
De flyttade dit ca 2 år efter mig,
och bor fortfarande kvar i det huset.
Jag flyttade ju därifrån för ca 3 år sen.

Så det är huset snett över vägen.
Lite kul faktiskt.
Inte för att jag kan påstå att jag har växlat mer än
typ 2 ord med kvinnan på de 7 åren.
Mannen har jag däremot haft över på kaffe några ggr.

Men det lär ju bli ändring på det nu *S*
Undrar om de kommer bli förvånade över att se att det är jag.
De vet ju vem som har refererat,
men inte vem säljaren är *S*

Lite kul =)
Min mamma tyckte jag skulle knacka på i mitt gamla hus
och få en demo där med.
Hade ju faktiskt varit kul att se vad de har gjort med huset,
men man vill ju inte tränga sig på.

Får höra med grannarna imorgon om de känner dem,
så kan de referera dit *skratt*

Men det var tur att jag kom igen med bokningarna,
annars hade tre herrar vid namn
Martin, Bengt och Robert legat risigt på det *skratt*
(Det gör de kanske ändå, när jag ska ha ihop egebok *varnar*)

Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av att få
sova i 13 timmar utan att behöva ha dåligt samvete.
B jobbar ju natt, så han sover ju till typ 14...
Så det finns ju ingen anledning för mig att gå upp tidigare *flinar*

Nattnatt och Sweet dreams =)

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Japp, jag hoppas på ett brev "Hej Elin, du har precis vunnit ett hus i Brasilien, färdigbetalt å allt!" dä vore nåt :D för på min hotellön blir dä luurit =)

2008-05-06 @ 11:02:28
URL: http://egoelin.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0