GAAAHHHH!!!

Mitt knä tar kol.. kål..? på mig...
Hmm.. Vad menar man med det egentligen?
Och måste man inte veta det, för att veta hur det ska stavas?

Aja.. Kvittar.. Ont som f*n, gör det i.a.f....
Bar ner en maskin från en trappa i förrigår och fick ont.
Benet har inte återhämtat sig sen dess.
Nu har jag t.o.m ont när jag ligger ner och vilar benet.
Ibland gör det ont, ända upp i ryggen och ner i foten.

Får väl jobba ihop pengar, så jag kan gå till läkaren.
Trist bara att jag behöver ett friskt ben, för att kunna jobba.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill du ha ett nytt halsband?

passa på att vinna ett helt gratis på min blogg! jag har gjort det helt själv och det kommer att bära ditt stjärntecken!

2008-05-21 @ 16:20:14
URL: http://soofija.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är du helt säker på att detta inte är något dammsugaren kan hjälpa dig med..? om du kommer på ett sätt kan jag garantera att du får sälj :)

2008-05-22 @ 13:56:52
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Korpen

Tar kol på = Gör till aska.

Skulle jag tro ;)


En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0