Häpp

Som synes, har jag fortfarande inget internet hemma.
Eftersom det är min barnhelg, så har jag inte varit hos B.
Förrän nu ikväll.
Helt plötsligt blev jag barnledig.
Känns helskumt.

Att vara utan barnen, när jag SKA vara det är helt ok.
Men att vara barnledig under min barnhelg.. nänä...

Båda barnen sover hos kompisar.
Jaja, så länge de har kul så =)

Så jag körde hem till B,
som kom hem från jobbet vid 21.15...
Handlade saker och lagade Chili con Carne,
och nachos till det. Helt ok mat.

Köpte en bytta B&Js Phish Food också,
som jag funderar på att gå ner och hämta..

Såg på mitt schema att jag är uppbokad imorgon kväll,
förutom återbesöket,
så jag får passa på att slappa ikväll.

G L A S S ! ! !

Kommentarer
Postat av: steffen

Skumt det där med barn. För mig är det såhär: När han är hos oss är det stökit, busigt, och ibland tröttsamt om jag ska vara ärlig. När han har åkt är det TOMT! Man är liksom aldrig beredd på hur tomt det blir:(

En inopererad kamera i pannan!!! Vilken bra ide. Men vad sägs om att byta USB'n mot blåtand?

2008-05-04 @ 08:08:09
URL: http://steffens.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0