Morr

Fick tvättid idag.
Det var inte alls fel.
Så jag är bara snabbt hemma om hos B.
Måste ju kolla om jag ska jobba ikväll.
Det ska jag... Kl 19.45
Barnen åker kl 17.00

Men jag satte faktiskt tisdag och onsdag ledigt.
Har bestämt mig för att inte köra 7 dagar i veckan,
utan bara köra 5 dagar och ge järnet då istället.
Annars blir det bara så att man inte får något gjort,
men ändå sliter ut sig. Inte bra alls.
Man måste stanna upp och ladda batterierna.

Märker redan att jag är alldeles för stressad för att klara sova.
Vaknar mitt i natten och somnar inte om,
utan ligger bara och tänker på allt dåligt.
Elen, internet, att jag kanske inte får en ordentlig lön,
och att häxan min exman bor med, hoppade på mig,
när jag hämtade barnen... Jo, fysiskt.

Jag stod och diskuterade med min exman och rätt som det är,
kommer hon farande och puttar ut min son på trappan,
griper tag i mig,
och försöker putta ner mig för trappan.
Sen smäller hon igen dörren och låser.

Min son hade haft sin telefon på sitt rum.
Det får han inte för pappan.
Så exet hade tagit telefonen från sonen.
Jag sa att hemma hos mig ska han ha telefonen,
när han är ute. Om mitt ex ska bestraffa min son,
får han göra det på SIN tid, inte på min.
Jag köpte telefonen till sonen just för att han skulle ha den när han är ute.

Det slutade med att jag och min son blev fysiskt attackerad av häxan,
två störtgråtande barn och att vi fick köra iväg
utan telefon.

Exet tyckte att då får sonen vara inne hela tiden när han är hos mig.

Japp.. Jag kokar.

Kommentarer
Postat av: förbannad

men för fan!!? vuxna människor. är hon vuxen? är hon klok? fattar hon att genom att bo med ditt barns pappa får ert barn på köpet. och dig?



jag blir asaförbannad....

2008-05-18 @ 14:39:00
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Hade nog varit bud på en anmälan där , helt klart!!

2008-05-18 @ 14:53:57
Postat av: Sofie

Va fasen håller den människan på med?är hon inte rikitgt klok !! Ahja världen har dom mest skumma människor.

2008-05-18 @ 22:36:40
URL: http://clarasdagbok.blogspot.com
Postat av: EgoElin

Men jööösses!!!

2008-05-19 @ 21:06:17
URL: http://egoelin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0