Ooooowwiiii.. Or not..

Läste precis på Joel att han piskar Betnér i
prenumeranter på bloggkoll.se..
Vilket ju fick mig att kolla på min sida...

Inte en enda prenumerant.
Jag kan väl inte påstå att jag är förvånad,
men lite nedslående, var det allt.

Något annat som är lite nedslående.

Om jag hade sålt 10 maskiner nu i Maj och 10 i Juni,
så hade jag och B fått en Caribienresa.
Det är fartyg på 14 våningar, med isbana, klättervägg,
ett enormt shoppingcentrum, lyxhytter,
fri lyxmat, badland o.s.v, o.s.v...
Jag har sålt 4 maskiner denna månaden.
Och jag ska ha mina barn i helgen.
Oddsen för att jag ska sälja 6 maskiner
onsdag, torsdag och fredag förmiddag,
existerar inte ens.



Någon som vill köpa en städmaskin? *flirtar ohämmat*

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Ett tips, byt jobb det du har verkar ju helt hum...ja...osäkert

2008-05-28 @ 18:54:11
Postat av: Annelie

Hoppas ändå att du ska ha sån tur och göra det.

Ha det fint!

2008-05-28 @ 20:01:48
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ullrika

det är ju bara en om dan? eller två förresten för jag räknade fel. men iallafall! förresten är det säkert en tråkig båt med feta amerikaner och magsjuka ombord. och dyra drinkar (dom ingår liksom aldrig).

2008-05-28 @ 20:31:03
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Hade jag vatt rik som ett troll hade jag lätt köpt 2! Men tyvärr ä jag fattig som en kyrkråtta :S

2008-05-28 @ 21:54:56
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: joel

Det är bara att köra klassikern "ställa sig utanför puben sent på kvällen och antyda att du säljer dig själv men i smyg sälja maskinen istället".. då jävlar blir det resa av....

2008-05-29 @ 00:37:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Korpen

Oj, vilken trevlig blogg du har. Roligt med människor som lägger upp bilder =)

Ja, VARFÖR planera sin egen begravning när någon annan kan göra det bättre? Hmm, kanske för att min familj består av fyra läger som ligger i fejd. De skulle förresten säkerligen försöka sig på att ge mig en kristen begravning också ryser Det är inte min grej... Äh, att tanken dök upp från första början beror väl på att man bara kan plugga läran om döden SÅ länge utan att den faktiskt... Ja, dyker upp. Svårare är det väl inte =)

Kul att du gillade min blogg. Jag gillade den här, tror färgen tilltalar mig. Så... Jag är vanligtvis inte en särskilt flitig kommentatör, men jag kommer nog kika in lite då och då och se vad som händer.

Ha det gött!

//MMM

Postat av: Ninni skonummer 36(hihi)

Karbien såg ju inte fel ut...synd att du inte fick resan!



Nää nån städmaskin behöver jag nog inte..ha det gott.

2008-05-29 @ 10:11:59
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: ullrika

äsch då! då säljer du fem ikväll så räcker det med en imorron :)

2008-05-29 @ 12:49:36

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0