Man kan ...

Man kan inte ha ett sånt här jobb,
om man har en förmåga att dra till sig otur.

Igår var jag tvungen att köra ner till Malmö
och hämta saker innan demo,
så jag blev lite sen.
Ringde och sa det till kunden.
Inga problem.

När jag var en halvmil från kunden,
tog soppan slut på bilen.
Mitt ute i ingenstans och hällregn.
Hade dessutom 2 maskiner i bilen,
så jag kunde inte lämna den heller.

Ringde B, men det var för långt för honom att köra.
Men han fick tag i en jobbkompis.
Så efter 1½ timme, eller nåt, kom jag iväg igen.

Hann fram till nästa, precis i tid.
När jag kom, var de precis på väg ut.
De skulle handla.
Nu blev det inte, eftersom jag kom dit,

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0