Wiho!!

Nu är jag ledig i två dagar.
Gissa om jag ska slappa.
Nåja.. Nästan ledig.
Vi har radiomöte kl 11.00 imorgon.

Men snacka om tajming.
Jag hade ju visning kl 10.30 idag.
När jag skulle bära ner maskinen från hennes ovanvåning,
så ville inte mitt knä vara med längre.

Eller så ville det vara med,
lite VÄL mycket,
beroende på hur man ser det.

Ont som f*n, har jag i.a.f...
Har tagit tablett och försökt vila det,
men det har inte blivit ett dugg bättre.
Kunde fått en extra visning nu ikväll,
men jag kände att mitt knä hade inte klarat det,
så jag tackade nej.

Så det blir vila, vila och V I L A, i två dagar nu.

Fred och långkalsonger åt alla.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Åhhh..taaack. Dä va jääättefint =)

2008-05-19 @ 21:22:05
URL: http://egoelin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0