Hu!!

Jag har ju varit och fått endagslinser, för en vecka.
Fick även en lektion i hur man sätter i dem, och tar ut dem.
Eftersom jag inte har varit utanför dörren alls, sen i måndags,
så har jag tyckt det har varit väldigt onödigt att sätta i dem,
tisdag och onsdag... Har jag ingen nytta av dem,
så är det ju bara slöseri. Men eftersom jag ska jobba imorgon,
och hade tänkt ha linser i då, så satte jag i dem idag,
för att träna...

Dra åt helvete, vilket svårt projekt att få i dessa djävulens påfund.
Jag har svurit, skrikit och jo... t.o.m gråtit.. I över en halvtimme...
Fick slänga linsjäveln, för den blev helt dammig och sen gav jag upp det ögat,
och provade andra... Svor väl i 3 minuter, eller nåt, så satt den på plats.

Det var likadant när jag satt hos optikern...
Höger öga bara vägrade,
sen gick det med vänster och sen fungerade höger också.

När jag gav mig på höger öga, andra gången nu,
var jag så förbannad att jag tog tag i BARA ögonfransarna,
och TRYCKTE jävelskapet på plats...
Sen blev jag helt förvirrad, för den hamnade så perfekt,
att jag inte kände den ALLS... Den satt så pass bra,
att det tog ett par minuter extra bara för att konstatera att den faktiskt
satt i ögat och inte hade hoppat iväg någon annanstans *S*

Kan ju bli intressant att få dem på plats imorgon,
innan jag ska köra till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha.......

Måste varit telepati där.

Eller är det underklädeslösa dagen idag?

2008-11-13 @ 20:23:46
Postat av: Anna

Hihi, ska du gå upp en timme tidigare bara för att vara på dne säkra sidan? :)

2008-11-13 @ 21:55:32
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Braaa.. kampen t0tta vs linserna continues! du har övertaget nu!

2008-11-14 @ 11:01:26
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Allt går med våld och vaselin heter det ju, men det fungerar inte på linsjäklarna. Ibland, när jag var nybörjare, blev jag smått hysterisk för att de små skitarna inte ville stanna kvar i ögat.

2008-11-14 @ 11:10:42
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/
Postat av: sofie algeson

Du är tuff som har skaffat linser jag har tänkt göra men kom på att med mina fingrar som helt plötsligt är utan styrsel så är det lika bra att jag använder glasögon.När flyttar ni riktigt in i huset?Hoppas att ni får en härlig och mysig helg.Kram

2008-11-14 @ 20:05:54
URL: http://sofiealgeson.blogspot.com
Postat av: Kotteby

Har en kompis som säger samma sak....

Sedan en vecka tillbaka ser man han i glasögon igen.



=)

2008-11-16 @ 18:29:46
URL: http://www.kotteby.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0