Hus och toaletter.

De pratade precis om "Vita huset" på radion...
Exakt hur många rum, där var, har jag glömt,
men det är väl greppbart...
Att där är tennisbana och andra vansinnes-lyx-prylar,
är väl också fårståeligt... Men 30 BADRUM??!!??
 VAD ska man med 30 badrum till??

Får man akut diabetes och diarée,
i samma önonblick, man blir vald till president,
eller what´s the deal?

På tal om hus...
Visserligen, har man lite svårt att släppa på ett
riktigt leende, p.g.a alla smällar,
men B fick nog en av de bästa födelseagspresenterna man kan få.
Banken ringde idag, och han fick lånet,
så ÄNTLIGEN kan vi få ett inflytningsdatum PÅ RIKTIGT.

Lite läge för vågen här *göra*

Som jämförelse, kan jag tala om att
vi i huset har en toa, ett badrum,
två duschar i verkstaden och två toaletter... Och bastu...
Inte riiiiktigt som 30 badrum och en tennisbana...
Men å andra sidan, behöver jag inte stya USA heller,
så det kan jag leva med =)

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Måste få GRATTA,helt underbart!!!!

Skickar också ett stort GRATTIS till B på hans födelsedag i dag!!!!

Tycker han är värd en supergod tårta!!!

Krammmmmm till er alla!!!!!

Hörs o lycka till!!!!!!

2008-11-05 @ 15:55:17
Postat av: Hanna

CONGRATS! :)



och du.. läskigt att du har bättre koll på mig än vad jag har :P

2008-11-05 @ 23:16:31
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: sofie algeson

Jätte mycket grattis till er båda.Hoppas att ni kommer att trivas och lycka till.

2008-11-06 @ 16:38:20
URL: http://sofiealgeson.blogspot.com

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0