Aj #2

Bar en låda, utan handtag, full med tidningar.
Lite i tyngsta laget, med andra ord.
Har en gammal muskelknuta i ryggen,
som har besvärat mig en tid...
Nu tyckte den tydligen att det var dags att spä på,
för när jag skulle ställa ner lådan..
AAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ...
Så aj, att jag blev både kallsvettig, illamående och snurrig.

Så nu var jag hemma och hämtade min Abtronic.
De är helt suveräna till ajiga muskler.

Och för er som tror att allt sånt är BS, så kan jag tala om
att de faktiskt fungerar. Man FÅR muskler av dem,
om man använder dem som träningsredskap.
Under förutsättning att man använder dem, förstås.
Men i detta fallet, ska den användas istället för TENS.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0