Och så var det onsdag

Vilket skräpväder.
Regn, blåst och kallt.
Ska snart åka till väninnan, som ska försöka fixa mina energier.
De är ORDENTLIGT trasiga...
Och jag känner att det har hunnit bli värre,
sen jag var där sist.

Ska vara där kl 19,
så jag tänkte packa en låda och slänga in,
på vägen tillbaka till B ikväll.

Han är förkyld, stackaren..
Så när vi åt frukost, hade han dragit på sig en svart
fleece.. Han såg så mysig ut,
att jag skulle kunna krama sönder honom *S*

Och så tycker jag om att titta på honom...
Bara titta... Precis som man tittar på en vacker kristall eller annat fint.
Fast då tror han att jag är knäpp och undrar vad jag vill *skratt*

På tal om utseende... B har väldigt ljusblå ögon...
Helt underbara... Men när vi låg och vilade härom dagen,
så tog han upp sin mobil och tittade på den.
Det var mörkt i rummet, så det enda ljus som speglades i
hans ögon, var det från mobilen...
Han såg RIKTIGT läbbig ut... Som en vampyr, faktiskt...
Häftigt.....

Jaha.. Packa, var det ja...

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0