Sadism eller gladporr?

Ett gott råd...
När man ska till att "vuxenkramas"...
Kyssa, går bra.. Nafsa, går bra.. Bita hårt.. Går INTE bra...
Det gör ONT...
På partnern, och om han/hon är hetlevrad, även på dig.

Utan att gå in på allt för intima detaljer,
så kan jag säga att det var precis vad B gjorde...
Han bet mig i överläppen... Det gjorde ont så jag ryckte till....
Det ledde tack och lov, inte till blodutgjutelse,
men väl i en skrattattack, i det närmaste omöjlig, att få stopp på.

Ni vet, såntdär skratt, som man inte KAN stoppa...
Och ju mer man försöker.. Desto mer, skrattar man.

Inte direkt rätt tillfälla att ägna sig åt asgarv, om man säger så.


Kommentarer
Postat av: ullrika

äh. man måste väl kunna skratta i alla lägen :)

2008-10-01 @ 16:31:38
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag tycker det är helt Ok att skratta även då...=)

2008-10-02 @ 21:23:07
URL: http://rospinglan.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0