Ett X till...

Jag tog med ungarna på Mikaeli marknad i Eslöv idag.
När jag stod och tittade på dem, då de åkte karusell,
hörde jag plötsligt en välbekant röst bakom mig, som sa
"Vilka är dina?" Det var min förste sambo, som också
hittat tillbaka till Eslöv. Han bor i Hbg nu.
Vi bodde ihop när jag var 18 och 19 år....
Sista gången jag hade ihop det med honom,
var 2 veckor innan jag blev gravid med min son.
Nära ögat *S*

Han hade fått en liten en.. Skitsöt.. 1½ år, skulle jag tippa på.
Hann aldrig fråga, för de kunde inte stanna och prata..
Synd.. Det var faktiskt jättekul att träffa honom igen...
Och jag kände igen barnets mamma..
Kunde bara inte placera henne...

Jag har inte träffat B på hela dagen...
Skoja min doja (vilket korkat uttryck) vad jag saknar honom,

Jag kunde inte låta bli...
Där fanns en liten sak, som bara var SÅ söt.
Var bara tvungen att köpa den till honom.
Frågan är... Ska jag ge honom den nu,
eller vänta tills han fyller år, om över en månad?

Kommentarer
Postat av: EgoElin

ge den nuuu! jag å gerry, min syrras sambo, ä helt paketgalna så förra året gav vi julklappar i typ oktober..haha

2008-09-28 @ 10:58:30
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Marie

Vänta så klart! Han har ju redan fått en förskottspresent ju.

2008-09-28 @ 18:57:09
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag brukar aldrig kunna hålla mig när jag hittar DEN BÄSTA presenten. Så är jag så sämst på att ha hemligheter oxå. Fast om man ger dne på en gång, så lär man ju vilja hitta något nytt at ge på "den riktiga" dagen :)

2008-09-30 @ 13:25:20
URL: http://thekattmat.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0