Felmonterad humor??

Jag finns på ett gäng sidor på nätet
och på en av dem, träffade jag B...

Men trots att jag har skrivit på den där
sidan, att jag inte är singel,
så fortsatte folk att stöta på mig...

Till sist, skrev jag t.o.m i rubriken
 "Är INTE singel ffs.. Sluta flirta med mig!!"
Jag ändrade dessutom, så där står:
Heter egentligen : Icke S Ingel
Bor i: Snart med min pojkvän, Skåne, Sverige

FÖRUTOM att där har stått hela tiden,
i min profil att jag är upptagen, förälskad och
en massa annat som inte går att misstolka.

Härom dagen, började en kille prata med mig.
och jag berättade för honom att det kommer bli lite
bökigt att packa och flytta ihop två hushåll till ett
och att jag har 4 styvbarn...

Brukar poängtera det rätt tidigt, i samtalet
just för OM nåt pucko, skulle ha missat att jag inte är singel ÄNDÅ.

Inget konstigt med det..
Vi fortsatte chatta om mest ingenting.
Men så igår, frågade han
"Så, hur länge har du varit singel?"

Jag tänkte, att jag måste ju ha misstolkat honom
på något sätt, så jag svarade typ, att "jag har väl nästan inte varit
singel, de senaste 17 åren."

Då fick jag svaret:
 "Jag såg på din sida att du inte var singel, men jag trodde du skojade".

S K O J A D E ? ! ? !

Kan NÅGON tala om för mig,
var det roliga skulle ligga i det skämtet???

Om jag hade skojat, hade jag skrivit:
Bor i: En grön/lila flugsvamp, utan fönster.

Kommentarer
Postat av: Anna

Höhö, vissa karlar är ju mer än lovligt korkade!



Och tack för lägenhetstipset, men jag skulle aldrig kunna ta någon på allvar om jag var tvungen att bo i skåne! Det är ju nästan danmark :)

2008-09-26 @ 13:56:15
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha visst är det helt sjukt. Svaret jag brukar få när jag skriver att jag är upptagen (tja.. på den tiden jag faktiskt var det då..=P ) är "jaha? Och?"

2008-09-30 @ 10:17:28
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0