Grupps(p)ex

Vi ska åka iväg till nåt tjohej,
som ligger mitt i skogen här, imorgon.
Med djurpark, minigolf och annat kul.
Jag, B och alla 6 barnen.
Min dotter undrade vad det var för nåt,
så jag gick in på deras hemsida och kollade.
Där stod om ett specialerbjudande,
som man absolut inte fick missa,
och jag kan säga att både jag, B,
min mamma, OCH min son,
fick läsa två ggr, innan vi såg vad det faktiskt stod.



Hos oss möts ni alltid av glad och positiv personal i en gemytlig atmosfär
(och utomordentligt god mat...).
Dra fördel av vår natursköna parkanläggning och vårt breda utbud.
Förgyll er konferens med en ovanlig "bensträckare"...
      ... september till november bjuder vi på en
en-timmes "skattjakt" eller "gruppspex"!

GRATIS!!!
      /Erbjudandet gäller vid bokning av heldagskonferens. Värde 1600 kr./


Undras vad det är för "skatt"... Hrm..


Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Inte lätt att ha synfel, ha en riktigt härlig dag, kram till er alla!!!

2008-09-06 @ 09:23:17
Postat av: Anna

Meh, dom hamnar ju på golvet för att ingen orkar lyfta på locket till sopkorgen som står 1,5 cm från toan! Fattar ju vem som helst :)



Haha, jag trodde det stod "gruppsex" och blev väldigt orolig för vad ni tar med er ungarna på :D

2008-09-06 @ 13:54:34
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha akta er för att ha barnen i närheten när det är dax för grupps(p)ex.....

2008-09-06 @ 15:17:11
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu börjar jag bli lite orolig.....Är ni inte tillbaka ännu....? Blev det en lång skattjakt? Eller för mycket spex.....?

2008-09-06 @ 21:02:42
URL: http://helu76.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0