Jag har 2 frysar och inget kylskåp.

Mitt kylskåp har fått spel..
Eller termostaten.
Det har förvandlats till en frys...
Läsk, pålägg, vitlöksklyftor och yoghurt är fryst.
Mjölken är kallare än milkshake brukar vara,
och gör fysiskt ont i halsen att dricka av kylan.
Ska det fortsäta såhär, så kan jag lika gärna kasta allting
och stänga av jävelskapet...
Det måste ju dra en massa onödig ström,
när det kyler så mycket... Och bara förstör mat och dryck ändå.
Kylskåpet är ett år gammalt.
Jag har sagt det förr, och jag säger det igen.
Jag HATAR denna lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Fru Tattoo

Ett år gammalt, då måste det finnas garanti! Enligt allmänna reklamationsnämden så gäller den i 3 år även om man inte skrev på nån tillägsförsäkring.

Vår tv gick sönder efter 1,5 år, vi hittade inte kvittot. Men då visade det sig att vi fick ett nytt kvitto från affären, de hade en datautskrift på vårt köp.

Jag gillar dina ofta långa kommentarer hos mig, misshandelrejen var jättebra!

Idag berättar jag varför du kan skylla på dina p-piller. Du kanske får en ny insikt.... :)

2008-09-13 @ 09:48:13
URL: http://www.tidningenhennes.se/blogg/?blog=6
Postat av: alailla mamma

Finns det ingen tremostat du kan vrida på??? nån har kanske tyckt ett mjölken varit för ljummen o satt upp tremostaten!?

2008-09-13 @ 09:57:26
Postat av: Annelie

Det låter ju nte bra. Då måste ju hyresvärden snabbt fixa fram en ny åt dig. Maten ska ju inte få förstöras.



Ha en fin kväll!

2008-09-13 @ 17:47:15
URL: http://rospinglan.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0