Jamenvakulellerinte





Jag vaknade kl 03.05....
Sen kunde jag inte somna om...
B gick upp kl 03.45...
Sen gick jag upp...
Nu är klockan 04.25....
Och jag är inte trött....





"Möla" en bit av svärmors
laktos- och glutenfria grynkaka...
t0tta förvandlas långsamt till norrlänning
Fast nästa gång, får hon komma ihåg russinen.



Kikade in hos Ullrika...
Hon tipsade om "I ditt ansikte" med Magnus Betnér
Det kan jag inte titta på, från Bs dator...
Han har för slö uppkoppling, just nu.
Han har en såndär mobil mojäng,
som de drar ner hastigheten på,
när man tankat 5 gig.
Forntidsbolag...

En sak gör mig lite orolig.
När man kollar listan över länkar och skit,
till höger på min sida, så överst på listan,
över folk som har länkat hit mest, står en som inte BORDE stå där...
Det ger mig rysningar...
Joels, Hannas, Ullrikas, Elins och Allys namn blir jag bara glad över...
Det som står där nu, är bara creepy...

Det var ju ett bra tag sen,
jag bestämde mig för att bojkotta den sidan.
Hon var bara elak, dum och störd ändå,
och såna får gärna hålla sig borta från mig.
Vilket ju får mig att undra...
Om hon är den som har länkat mig flest ggr...?
VAD har hon skrivit om mig då?

Aja.. Det försvinner väl NÅN gång...

Funderar på att köra hem nån timme....
Finns ett litet hinder dock...
Jag har en husvagn, efter bilen.
Så antingen måste jag haka loss den,
eller sätta fast den ordentligt.
De står nere på åkern.. Där är det mörkt.

Hade ju inte varit fel att sova några timmar till heller.
Klockan är nu 5.20....
Nästan en timme för att skriva ett inlägg...?
Tja.. Ingen kan ju skylla mig för att inte lägga ner td på bloggen i.a.f...
(vet i.o.f.s inte om det är positivt, eller negativt)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Meh... jag blir ju jättenyfiken på vad hon har skrivit. men hittar inget, jäkla skit. det var ett himla tag sedan jag gick och blev upprörd på henne.



Jag vet att jag hade ångrat mig om jag inte upptäckte världen nu, men det är ju som man säger, vi är så olika.



Kanske är det så att rastlösheten försvinner med åldern? jag vet inte. men jag tycker definitivt att du ska ut och resa om du fortfarande drömmer om det.

blir det aus kan jag ju rekommendera ett par hundra saker du borde se :) :)

2008-09-25 @ 21:02:35
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0