Wiii vs Wäää

Även om varken B eller jag, vågar andas ut förrän vi ser
det skriftligt, så enligt kommungubben, så kan vi
packa i lugn och ro, och flytta in i huset 1 November.

De som bor i huset nu, har bott där i 42 år.

B upptäckte något härom dagen, som betyder,
(om man vill leta efter tecken, vilket ju alltid är kul)
att det är meningen att han och jag ska flytta in där och bo där
så länge vi orkar. B är skorpion, och när han kollade i huspärmen,
såg han att mannen i huset också är det.
Så för skojs skull, kollade vi var kvinnan är född i...
And guess what... Lejon.. Precis som jag.

Är det fräckt eller?

Något som är mindre fräckt,
är mina äggstockar. De bildar vätskefyllda cystor,
istället för ägg, och just nu håller de på att spricka.
Hur ska man beskriva det?
Som om någon har opererat in en kniv i ljumsken på en,
och ca var 15:e minut, är där nån jävel, som vrider kniven
några varv. Det gör sjukt, j-a ont, kan jag tala om.

Kommentarer
Postat av: Fru Tattoo

Shit, låter jobbigt det där med magvärken!

Det som däremot lät kanonbra är att ni ska flyta till ett hus och kan det gå fel när ni alla är födda i samma tecken? Det är ödet minsann. Förutbestämt och ni kommer att bo där lyckliga i alla era dar....

(Jag kan se in i framtiden... :) )

2008-09-12 @ 16:16:48
URL: http://www.tidningenhennes.se/blogg/?blog=6
Postat av: Lilla Mamma

Åååå härligt då har du lite tid att packa, men du...åk till akuten men det snaraste!!!!!

2008-09-12 @ 16:33:52
Postat av: ally

aww.. kul o höra det med huset! ; ) nice. mindre trevligt det med cystorna... =) I know the feeling, har haft såna besvär i 3 år snart.. :( blää

2008-09-13 @ 14:30:15
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: ullrika

aaah!! huset!



håller tummarna!!!

2008-09-15 @ 21:55:33
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0