Allmänt söndagsdravel

B fick saken imorse, när han kom hem.
En kristallpelare, med två hjärtan, en ros och med texten "I You" i.

Den stod på lampan jag köpte till,
med roterande glasskiva och 4 lysdioder i olika färger.

Älskar såna... Tycker de är jäkligt vackra.
Så det var ju passande att köpa en sån till B,
i dubbel bemärkelse. *fniss*



Nu har jag varit iväg och sagt upp min lägenhet.
La lappen direkt i deras postlåda.

Hade ju blivit RÄTT sur på mig själv,
om jag hade missat att göra det innan den siste.


Var precis på "Oj" i Åstorp...
Hade INGEN aning om att den lilla biten av Skåne,
ligger i Norge... Har ju bestämt trott att det tillhör Sverige.
Men med de köttpriserna, finns det INGEN möjlighet.
99kr/kg för fläskkotletter med ben... Heeeelt sjuka priser.

Tur att de tillhör ICA,
så åtminstone den frysta kycklingen är billig.

Hihi.. Såg en man som stod vid B&Js frys.
Stannade till vid honom, och han frågade om jag hade nån favorit.
Jag svarade att jag kan ju inte äta alla,
men av de jag KAN äta, så är Phish Food, klart godast.

Han tackade för hjälpen och jag gick vidare...
När jag kom til kassan sen, så stod han och packade ner.
Var ju tvungen att kolla vad han valt...
Han hade följt mitt råd. Duktig pojke


Nu ska jag diska och laga middag.
Hade först tänkt äta någon form av grillat kött,
men med de priserna, fick det bli bruna bönor och bacon.
Helt ok, det med =)
(Ja, jag vet att bacon innehåller kött också.)

Kommentarer
Postat av: apanapansson

Nähä...innehåller Bacon kött oxå??? Vad innehåller det mer då??? Blåsta brud

2008-10-06 @ 12:49:10

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0