X+X+X+X

Många X, blir det...

Igår skrev jag till mitt exex och frågade om han ville ha tillbaka sin
TV-bänk...  Kan ju vara bra att veta, nu när man ska flytta.
Det ville han inte. Så min dotter får den till sitt nya rum.

Igår, var jag hos mitt ex, och hämtade
mitt täcke och en kudde, som jag hade kvar där...
Använda typ 3 ggr, eftersom jag köpte dem nya,
så jag slapp bråka med honom om hans täcke.
Så det ville jag ju inte lämna kvar.

Är ju kanon att ha i husvagnen,
så vi slipper släpa sängkläderna fram och tillbaka.

Idag, var jag hos min exman och hämtade barnen.
De är lediga från skolan, torsdag och fredag,
så jag har dem lite mer, än jag egentligen skulle haft.
Sen var jag hos mitt exexex och fick köpt vinterdäck
till bilen.. Han satte på dem på fälgarna och på bilen också.
Fick dem till X-pris, kan man ju säga *S*

Har dessutom pratat i telefon med två halv-X idag också.
Hmm.. Blir de / då? *S*

Alltså, man har dejtat och gjort allt som folk som
har förhållanden, normalt sett gör, men när det väl har kommit
till kritan, så har man slutat träffas, istället för att bli ett
par på riktigt.. Det är det jag menar med "halv-X"

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0