I-lands-problem

Jag har kommit in på omvårdnadsprogrammet på KOMVUX.
Jag ska således bli mini-syster AKA någon lycklig sköterskas slav, nånstans.
Och det är väl ok.. Inget höjdarjobb, men det är ett jobb i.a.f...

Och nu till mitt problem...
Idag fick jag en lapp om att jag även kommit in på högskolan...
På "Kommunikation och Retorik"....
Det som jag egentligen VILL gå...

Varför är då detta ett problem? Jo... Den är på deltid...
Vilket innebär nästan inget studiebidrag/lån.

Då kan man ju tänka sig att man kan ta båda och läsa samtidigt.
'
Jo, det hade man kunnat...
Om det inte hade varit för det att lektionstiderna krockar.

Just nu är det förbannat synd om t0tta.
UH!!

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0