I´ll have a blue Christmas.. duddlido

En dag till i skolan, sen är det jullov.
t0tta behöver jullov.
t0tta är sjukt trött.

Alla i klassen behöver jullov för den delen.
Vädret imorse gjorde inte saken bättre.
Folk var allmänt ilskna och lärarinnan kom inte,
för hon hade kört av vägen.

Hon mår bra, fast vi elever klättrar på väggarna.

Hon skulle nämligen haft betygssamtal med oss idag,
och detta var sista lektionen i det ämnet.
Så nu får vi sitta occh uppdatera våra mail
30 ggr i timmen, för att kolla om hon har skickat.
Frustrerande eller?

Min son slutade skolan redan idag.
Han är en liten gris.
Så han har sovmorgon imorgon.
Tror jag ska tvinga honom att förlja med mig till skolan.
Får inte jag sova, så ska minsann inte han få sova. *flinar elakt*

Jag har fått slutbetyg i 3 ämnen än så länge.
MVG i samtliga.
Jag har klargjort för min son att när han nu börjar få betyg nästa år,
så kan han ju inte vara sämre än sin gamla, senila mamma...
Vilket ju då innebär att han än så länge, måste ha MINST 4 MVG.

.... Muhahahahahaha....

För övrigt har jag bara Elvis "Blue Christmas" i huvudet,
och går och lullar till orden "blue, blue, blue christmas"...
Mycket fördummande, känns det. Haha.


Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

jäpp en riktig gullegris är han, hoppas ni får en superhärlig jul, kram till er alla!!!!!!

2009-12-18 @ 18:40:28
Postat av: ullisar

stackars lilla grisen. uppdragen ur varma sängen och hotad.. men, det är rätt t0tta! uppfostra med ris och morot :D



grattis till betygen också såklart! du är - som jag skrivit tidigare - grym!

2009-12-21 @ 00:02:18
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0