Vilken lördag

Lagom till middag, talade dottern om att hon hade
ont i magen. Sen spydde hon.
Sen låg hon och spydde, mest hela kvällen, stackaren.
Hon spydde, somnade, vaknade av magont,
spydde, somnade.... o.s.v..

6-åringen slocknade i soffan kl 20.10.
Han vaknade igen vid midnatt och "Buäääärk-splatt".
Rakt på mattan.. Tack för den. Och det var ju inte LITE heller.

Mitt i mattvätten, gick såklart duschen sönder.
Jag kunde inte laga den och B jobbade natt.
Sen ville dottern duscha.. Hon hade feber och var
supervarm. Men det gick ju inte.
När jag har feber, så fryser jag.
Det gör tydligen inte hon.

Nåja.. Dottern somnade ordentligt vid 4-tiden,
och styvsonen kräkte bara två ggr.
Så vid 4, kom jag isäng. Då somnade styvsonen igen, också.

Idag mår båda rätt bra, men mamma/styvmor är rätt slut i huvudet.

ZzZzZzZzZzZzZzZzZz

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var ingen rolig natt du haft. Hoppas ni andra klarar er.



Ha det fint!

2009-02-08 @ 13:44:02
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ullrika

fy farao din stackare. och kidsen med. du, om mattan blev förstörd kan? kolla om det kanske går på försäkringen!

2009-02-09 @ 21:32:58
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Lilla Mamma

Men Gumman du vet vä'l att du ska sätta fram en spann med lite vatten vid deras säng, inte kul med magsjuka ju hoppas dom kryar på sej, hum...just nu hihi nuuu kom du

2009-02-10 @ 22:14:49
Postat av: Annika

Men usch fy! Stackare :( Hoppas de, och du, mår bra nu!

Har Ptr berättat att när han kom nästa gång så frågade Emil först efter Becka, o sen efter dej?L

2009-02-10 @ 23:15:30
Postat av: ullrika

mår ni bättre era sjuklingar?

2009-02-11 @ 23:18:03
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0