Kära nån då...

Med risk för att vara den negativaste i världen...
Men snälla.. Nu räcker det med Michael Jaksson va??
Visst.. Han var ett musikaliskt geni..... Otvivelaktigt...
Oavsett om man gillar hans musik eller inte...
Han var en av världens bästa beatboxare,
och han har satt spår i mer än en generation.

Men FFS.... Hade det inte varit bättre om alla som tjatar nu,
hade stöttat honom medan han levde?
Vad har han för glädje av det NU??

Jaja.... Det går över tack och lov...
Även om det käns rätt uttjatat just nu.

Något positivt.
Min son bor hos oss nu.
Han flyttade till sin pappa när han var 7 år,
för jag trodde han skulle få det bra där.
Nu blev det inte så,
och nu har jag äntligen fått tillbaka min lille pojke....
Han är 13 år och om en centimeter eller två, har han växt om mig.
Ett blont, blåögt charmtroll,
och det ska bli helt underbart att få vara mamma på riktigt
till honom igen.


Kommentarer
Postat av: ullrika

sicken liten sötnos! skulle kanske vilja säga att han ser ut att vara en smula liten för sin ålder, men det är förmodligen till att oroa lyckliga föräldern i onödan?



;p

2009-07-11 @ 00:00:36
URL: http://ullrika.se
Postat av: Hemliga mamman

Hejsvejs, vad kul att grabben har flyttat hem!!! Jag hoppas det funkar och att du inte skämmer bort honom till en odräglig liten snobb nu :). Jag har flyttat från min blogg. Det blev för jobbigt med pappa som ringde och oroade sig om jag knystade om att jag var minsta lilla trött. Dessutom så var jag hindrad av tystnadsplikten, jag hade inte vräkt ur mig om familjehemsbarnen i alla fall men den innebar begränsningar. Nu har jag bestämt mig för att vara anonym och om du är intresserad av vad en hemlig (tatuerad) mamma har att säga, så vet du nu vart jag finns.

Ps. Jag har varit skitkass på att läsa andras bloggar, det har inte funnits tid helt enkelt. Kanske blir det ändring nu eller kanske inte....

Postat av: EgoElin

Woooohoooo =) fan jag har massor å läsa igen här. Jag har varit världens sämsta bloggläsare i sommar!

2009-07-29 @ 10:24:28
URL: http://egoelin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0