Duk...tig...duk...väljare....

Vi stod på Jysk igår, jag och B.
Skulle ha en mörkläggningsgardin till sovrummet.
Jag började titta på vaxdukar, och där fanns ett par vettiga.
B såg en som var jättebillig, och som han sa, skulle passa i köket.

Ärligt talat, så hade jag nog inte tittat åt den två gånger,
om jag hade varit ensam. Jag är rätt försiktig,
med starka färger och mönster. Vi köpte den i.a.f,
och till min stora glädje, kan jag bara konstatera,
att jag har en kille med utmärkt smak.
I.a.f vad gäller dukar *skratt*
Den passar perfekt i köket,
och jag blir helt lycklig var gång jag ser den.

(Blir helt lycklig var gång jag ser B också, för den delen)

Aj mitt öra.. Ont...

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0