Fi fan, fi fan, fi fan

Jag kan inte sluta frysa.
Man jobbar som tusan i skogen,
så oavsett väder, så är man varm där.
Vilket ju har varit kanon idag, när det har växlat mellan snö, hagel och solsken.

Men när jag kommer hem.... Så är jag genomfrusen.
Provade ta en dusch, med vattnet på det varmaste.
I normala fall ligger det på några grader för mycket, så det bränns.
Det var lika varmt idag, men jag hade det på max och frös ÄNDÅ.
Så jag torktumlade mina kläder i ett par minuter.
Och det fungerade faktiskt i säker en kvart.
Nu fryser jag igen, så jag nästan skakar.
Och jag är inte sjuk eller har feber.

Det är jättekonstigt...
När jag är såhär, så kan jag lägga mig i sängen med dubbla täcken,
ha 23 grader i sovrummet och efter en hel timme,
fryser jag ÄNDÅ. Det känns precis som om kroppen inte alstrar
någon värme så jag kan värma upp luften omkring mig.
Skitmärkligt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Huvva ligen. Skickar en värmande cyber-kram

2009-03-27 @ 13:49:50
URL: http://helu76.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0