Hipp hipp och några hurra!!

I fredags fyllde Bs minsting 7 år.. Hip hop och hurra.

Igår var det morsdag (klockan är över 12)
Grattis till jag, mamma, mormor och alla andra mammor.

Det var dessutom min mormor och morfars 68:e bröllopsdag...
Respekt!!

Imorgon, tisdag, fyller min mamma år....
Hipp och grattis till henne...
På torsdag, fyller min morfar 92 år.... Imponerande? Helt klart.
En j-a massa grattis.

Nästa måndag, fyller min bror år.
Hipp, hipp, gamle man. Hehe

Nästa fredag, på skolavslutningen, fyller min minsting 10 år.
Grattis min "lilla" flicka.

Så.. Nu får det vara bra för tillfället *S*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0