En trevlig lördag.

Jag och mina barn körde ner till Eslöv.
Först körde vi in en snabbis till en gammal klasskamrat
och gullade med hennes gudomligt söta dotter.
När vi var ca 10 år, så fick jag ett foto av min väninna,
föreställande henne som baby.
Hon själv har lyckats göra av med sina foton,
men jag hade det här i tryggt förvar och det fick hon nys om.
Så hon frågade om hon fick låna det och förstora det.
Så vi körde in om med det.

Sen körde vi till min bror.
Det var ett tag sen vi sågs...
1½ år eller nåt.
Det var trevligt att snacka lite skit och dricka kaffe.
Jag har inte varit hemifrån på evigheter,
så det var kul att komma ut lite.

Funderar faktiskt på att julstäda och pynta imorgon.
Har inte brytt mig speciellt de andra åren,
men trots att mina barn ska vara hos sin pappa på julafton
och B jobbar, så känns det ändå kul att få pynta och greja lite.

Funderar på att köpa en bingolott (sänds det fortfarande?)
eller nåt, så man har något att göra på julafton.
Men annars har man ju alltid internet =)

Kommentarer
Postat av: ullisar

Läste att dina barn ska vara hela nio dagar hos sin pappa över jullovet. Det låter lääänge... kommer du inte sakna gärnet?



Däremot låter drt schysst med en vuxen jul. Klistra vid B du, å garaget kan han ju leka i en annan dag! Eller så får la du följa med dit :)



ps. Duktiga du med betygen!! Förstår inte att folk blir avis faktiskt. Så länge de pluggar mindre ådu mer så är det knappast ditt fel - eller problem - att du får bättre betyg?! Hejja dig!

2009-12-10 @ 07:53:12
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0