Hipp hipp och grattis

Min bror blev farfar igår morse.
Min bror är 39 år.
5 år äldre än mig.

Pappan i detta fallet, min brorson och äldste gudson,
är 5 år och 1 dag, äldre än min son. Alltså 18½ år.
Kan jag förvänta mig att bli farmor om 5 år då?

Helt ärligt.... SÅ gammal känner jag mig inte.
Men teoretiskt, är det ju fullt möjligt.

I övrigt.. Skolan går bra.
Alla är lite off nu efter praktiken,
men det blir väl bättre....
Lagom till jullovet *S*

Dottern var hemma från skolan idag,
och eftersom B skulle iväg och jobba,
så VAB:ade jag faktiskt.

Imorgon har vi egenstudier.
Lärarinnan ligger hemma i konstaterad hysteri-influensa.

Dottern ska till skolan imorgon.
Just nu gör hon och jag hemmagjorde potatisklyftor...
Oslagbart goda.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Aha hihi , ha de kram!!!

2009-11-20 @ 21:23:33
Postat av: Lilla Mamma

Och jag som blev gammelfarmor innan jag fyllt 60, häääärligt!!!

2009-11-22 @ 17:24:40
Postat av: ullisar

oj... farfar? och fem år äldre än vi?! jeez...



men grattis till bäbin!

2009-11-23 @ 00:23:58
URL: http://ullrika.se
Postat av: Hanna

Haha, det är ju ballt att vara farmor innan 40 :)

2009-12-06 @ 15:45:59
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0