Jäj!!

t0tta har börjat skolan igen....

Jääääj!!!

Hade ju precis avslutat en utbildning när jag började blogga för snart 2 år sen.
Och denna gången, är det lika j-a kul.
Och jag har hittat lika underbara människor i denna klassen, som i förra.
Och precis som i förra klassen, så ligger ständigt nya skrattattacker på lur.

Fast idag var jag trött... Kattfan löper...
Klockan fem i morse kom hon in och verkade säga:

"Hej matte, vet du??
Jag löper.. Är det ok om jag står här inne och skriker på dig lite?"

Det var det inte....

För er som undrar.. Jo, kattfan lever fortfarande :-)

Kommentarer
Postat av: ullisar

skratt i klassen är bra. skratt är ALLTID bra! gudars va glad jag blir för din skull!!!

2009-09-06 @ 00:00:26
URL: http://ullrika.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0