Måndag

Vilken morgon....
Börjar inte skolan förrän kl 12 idag, så jag ställde klockan på 9.30.
Har lite kvar att renskriva av läxan som ska redovisas idag.

Och vad händer? Jo, jag vaknade 07.05.
Gick upp och kollade om sonen var vaken.
Han var på väg upp.

Ställde fram frukost åt honom och sen gick jag och la mig igen.
Då kom han in och sa att han har punktering på båda cyklarna.
Alltså ville han ha lift till skolan.
Nåväl... Jag gick upp igen och gjorde mig iordning.
Men upptäckte då att plånboken saknades.
Kom på att den nog ligger i Bs bil....
Och B är på jobbet till 20.00 ikväll.

Körde sonen till skolan, kom hem, la mig igen och ringde B.
Han svarade inte.
Ville ju veta så plånboken verkligen låg i bilen.
Eftersom han inte svarade, kunde jag ju inte somna, så jag satte mig vid datorn.
Efter ett tag ringde han och jodå, den låg där.
Och nu ska jag upp om en halvtimme, så nu känns det rätt meningslöst att gå och lägga sig igen.

Jäkla bra början på veckan.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Du milde vilken start på denna dan, du får försöka att varav ner lite, stackars C då får han gå hem från skolan?? hälsa alla med var sin BAMSEKRAM , ha de

2009-09-07 @ 10:55:28

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0