Bebisar

Här händer det saker på babyfronten, kan jag lova.
Min yngste gudson, och hans tvillingbror fyllde ett år igår.
Fasiken vad tiden går =)

Brorsonens son, ska döpas imorgon,
ska bli kul att träffa bror, föräldrar, svägerskor
och ungarnas kusiner.

Ungarna fick en ny kusin 2/3.
En "liten" pojke på 4670 gram och 56 cm.

Fast mamman gick 16 dagar över tiden, så det är kanske inte så konstigt.
Nu befinner sig den kusinen på exmannens sida,
så jag får väl aldrig se honom tyvärr,
men bebisar är kul ändå =).

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Ja jisses va tiden går, man hinner ju inte med, ja det ska bli kul att träffas o se sitt första barnbarnsbarn, himmel 58 år o gammelfarmor hihi men kul är det ju.

Ses i morgon, kram

2010-03-06 @ 19:36:35

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0