"God" morgon...

Kom i säng vid 1 inatt och vaknade först av Bs klocka 3.45
men somnade om... Sen tappade eller välte han nåt nere i köket...
Och det skulle väl kunna gå att somna om,
om man inte hade kunnat sluta fundera på VAD som åkte i golvet.
Sen blev jag hungrig,
så då var det ju lögn att försöka somna om.

Nu är jag mest nyfiken på årets julkalender som drar igång om lite mer än en timme.
Tänkte titta på den och sen fråga dottern om hon kan tänka sig att
gå till skolan isället för att ta bussen, så får jag en liten promenix också.


Ska ju börja på historian idag,
och tack och lov börjar jag inte förrän kl 13.
Så jag hinner sov att par timmar till innan jag ska iväg.
Kan behövas.

Hejsvejs!

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0