Melodifetivalen deltävlig 1.

Programledare:
 
Marie är kusligt snygg och trevlig. Vältränad. 
Barbie hade varit avis.

Richard: Jo, han är helt ok.

Inget pinsamt eller skrikigt. Lugnt och bra.

Vinnare: Danny

Tema: Lagom underhållande.

Resultat: Som väntat. Det blir aldrig som jag vill =)
------------------------------------------------------------------------
Första bidraget
Dilba -Try Again:

Öhm... Var är hennes frontsångare?
Hon sjunger fortfarande som om hon står bakom
någon med ordentlig pipa...
Och av det här att döma, behöver hon någon som lyfter henne,
för det klarar hon INTE själv.

Sen måste jag ju undra varför i h-e de tar på henne en kjol
hon över huvud taget inte kan röra sig i??

Betyg: Ingen höjdare 
-------------------------------------------------------------------------------
Andra bidraget
Swingfly - Me And My Drum:

Lämnade mig helt oberörd första gången.
En amerikansk rappare i snällare version.
Den var dock bättre andra gången.

Betyg: Ok

--------------------------------------------------------------------------------
Tredje bidraget
Jenny Silver - Something In Your Eyes:

Snygg klänning, men den passar illa till kritvita ben.
Låten är inte min smak,
men jag misstänker att man kommer höra den massor på radio.

Betyg: Kan gillas om man hör den tillräckligt ofta.
-------------------------------------------------------------------------------
Fjärde bidraget
Jonas Matsson - On My Own:

Kul stil, men crap..
Man får inte sjunga falskt i melodifestivalen.

Betyg: Misslyckad pojkbandwannabe
-----------------------------------------------------------------------------
Femte bidraget
Le Kid - Oh My God:

Man måste gilla kläderna.
Kul scen, kul färger.

Dottern sjunger med redan i första refrängen.
Det måste ju vara ett bra betyg?

Betyg: Jodå, det var väl poppigt.
----------------------------------------------------------------------------
Sjätte bidraget
Rasmus Viberg - Social Butterfly:

Dragspel: Gillas.
Kläderna: Udda och kul.
Sång: Jag somnar inte.. Kan t.o.m tänka mig att höra den fler ggr.

Betyg: Här kan vi kanske ha nåt?
---------------------------------------------------------------------------
Sjunde bidraget
Pernilla Andersson - Desperados:

Mysig scen.
Snygga kläder.
Stör mig på mellanrummet mellan framtänderna.

Låten.. Öhm..?
Har jag hört den i 30 versioner redan med andra sångerskor?
Lisa Ekdahl t.ex...

Betyg: Låten är tråkig och känns för bekant.
-------------------------------------------------------------------------
Åttonde bidraget
Danny: In The Club

Snygg koreografi.

Han skulle behöva dra upp byxorna.

Betyg: Mja.. Poppig, men min röst ligger fortfarande på Viberg.
Vilket alla bevisligen inte höll med om. Hehe
------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0