Sniff, snörvel och host.

Nu är vi 3 sjuka här hemma, av 4 möjliga.
Fast värst har det varit för sonen än så länge.
Han har haft en temp på 40,1 grader.
Men han har också varit sjuk längst.
Mitt började för två dagar sen och dotterns började igår.
Bara B kvar...

Blev väckt av Bs väckarklocka, 3.55 inatt.
Han jobbar förmiddag så han skulle gå upp då.
Men det skulle INTE jag. Men kunde inte somna om.
Så jag gick upp och hängde upp en ljusslinga med "istappar"
som jag köpt på Jula för 25% av priset, i sovrumsfönstret.
Egentligen är det en utomhusslinga tänkt för jul-bruk, men det skiter jag i.
Den lyser lagom lite, och ljusslingor är kul.

Efter-jul-REA är också kul.
Fick ljusslingor värda 900 kr, för strax över 200 kr.
Alldeles lagom =)

Nu ska jag äta lite, sen ska jag lägga mig igen.
Mår rätt o-bra. och har ont i lungorna, trots att jag inte har hostat jättemycket :/

Natti

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0