Workiworki

Allright.. Det var första dagen på nya jobbet.
Hemtjänsten.
Och jag håller med dem....
Första dagarna undrar man HUR I H_E det är meningen att man ska klara allt det där.

Hålla reda på alla människor, alla adresser, gator, hus, lägenheter..
Och vad de har bistånd med...
Tycker det snurrar mest i huvudet.
Jag är ju inte härifrån, så jag har ju aldrig varit på
de gatorna som folket bor på heller.

Men jag var glad när jag kom därifrån,
och jag ser fram emot att åka dit imorgon...

Bättre betyg än så, kan ett helt nytt jobb ju faktiskt inte få. =)

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Hej, nä håller fullkomligt med, bättre betyg kan du inte ge.

Såååå härligt med ett eget jobb!!

Kram mamma o pappa

2011-02-16 @ 16:37:41

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0