Lite random... Eller inte...

Igår var ingen jättebra dag på jobbet.
Dels var det mycket som tog lång tid,
så jag slutade inte förrän 22.30. Skulle slutat 21.45,
och dels blev jag helt nedstänkt med urin från en kateterpåse.

På plus-sidan så fick jag en kram av en vårdtagare.
Många av dem blir väldigt glada när jag kommer.
Och fler blir det som blir glada, ju längre tiden går.

Jag hoppas verkligen jag kommer in på högskolan till hösten.
Jag älskar att plugga.

Ibland tycker jag det är skitkul att jobba inom vården...
Ibland tycker jag inte det är så kul...
Ibland får jag panik vid tanken på
att jag skulle kunna jobba med det resten av mitt liv.

Idag var en alternativ två...
Det finns MYCKET värre dagar...
Men det finns helt klart bättre också...

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0