Juhupp

Dottern satt och pratade om sin blogg och att hon ville ändra nåt.
Så jag sa åt henne att gå in på min blogg pch titta.
Då blev hon helt chockad över att jag ens hade nån egen....
Mamma är ju gammal  och ska inte ens veta vad en blogg är....

När hon såg att jag har ändrat lite hit och dit,
så kom hon på att då kunde jag ju ändra i hennes kod också....
Tjo... Har ju inte sysslat med HTML-kod på allvar på över 10 år...
Men det blev ganska kul faktiskt.
http://victoriasloberg.blogg.se/

Funderar på att var lite huliganaktig  och knycka samma bakgrund
som hon fick.. Me liked it

Annars då...?  Jag har påsklov nu
Gillas

Öhm.. Tja...

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0